SZKOLENIA

Doświadczenie naszych doradców i specjalistów, powoduje że zakres naszych szkoleń jest wyjątkowo szeroki a zarazem praktyczny i szyty na miarę. Tematy szkoleń są dostosowywane i dopasowywane to kwalifikacji i potrzeb uczestników.

Na życzenie Klienta szkolenia Biznes Square są prowadzone we wskazanych  siedzibach hoteli i restauracji budując zarazem nowy poziom zarządzania.

Kompilacja szkoleń ma na celu trafne przygotowanie programu szkoleniowego zawierającego najważniejsze dla osób szkolących zagadnienia w tej dziedzinie.

Sprzedaż

 

Każdy specjalista działu sprzedaży powinien posiadać wiedzę i znajomość podstawowych zagadnień sprzedażowo-marketingowych. Podczas naszych szkoleń wskażemy Państwu jak zbudować efektywny action plan dostosowany do obiektu i jak zwiększyć przychody z segmentów MICE i CORPO

  • Budowanie strategii sprzedażowych w hotelarstwie i gastronomii
  • Zarządzanie sprzedażą w branży
  • Efektywna sprzedaż konferencji i bankietów
  • Sprzedaż i marketing w hotelarstwie i gastronomii
  • Programy lojalnościowe dla Klientów
  • Pozycjonowanie hotelu i restauracji w Internecie
  • Social Media dla hoteli i restauracji
  • Konstruowanie profesjonalnej oferty obiektu
  • Umowy i zasady kontraktowania sprzedaży
  • Zarządzanie ceną i dystrybucją – Revenue Management
  • Identyfikacja Gości  – Segmentacja
  • Guest Connect – budowanie relacji
  • Analiza przychodów i kosztów. Planowanie i prognozowanie

 

Gastronomia

Głównym celem szkoleń jest przekazanie wiedzy z zarządzania i kontroli w gastronomii, której koszty powinny być skrupulatnie kontrolowane.

  • Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii
  • Zyskowna gastronomia
  • Warsztaty szkoleniowe dla kelnerów
  • Warsztaty szkoleniowe dla barmanów
  • Warsztaty szkoleniowe serwisu kawy
  • Kurs kucharski I i II stopnia
  • Kurs cukierniczy
  • Techniki sprzedaży w gastronomii
  • Wskaźniki w gastronomii
  • Material control – remanenty

 

Zarządzanie

Nie Szef lecz Lider zawsze będzie filarem firmy. Podczas szkoleń Biznes Square przekażemy Państwu elementarną wiedzę, która jest podstawą do skutecznego zarządzania zespołem i firmą w branży hotelarskiej i gastronomicznej.

  • Skuteczne zarządzanie hotelem miejskim
  • Skuteczne zarządzanie hotelem wypoczynkowym
  • Procedury operacyjne w hotelarstwie
  • Rekrutacja i zarządzanie zespołem w hotelu i restauracji
  • Organizacja pracy i zarządzanie personelem w hotelu i restauracji
  • Maksymalizacja przychodów w hotelu
  • Psychologia w hotelarstwie
  • Ocena pracownika i systemy motywacyjne
  • Coaching i mentoring
  • Zarządzanie stresem i kontrola w sytuacjach trudnych
  • Kadry, finanse, administracja
  • Nowelizacja Prawa Pracy
  • Kadry i Płace 2019
  • Jak zbudować budżet hotelu i restauracji
  • Wskaźniki hotelowe
  • Rachunkowość w hotelarstwie
  • Podstawy prawa gospodarczego w hotelarstwie

 

Recepcja

Recepcja to pierwszy bezpośredni kontakt Gościa z Hotelem a pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Dlatego standardy recepcji wyznaczają jakość usługi od początku pobytu w hotelu. Tematy naszych szkoleń podnoszą jakość obsługi i bezpieczeństwa.

  • Obsługa Gościa hotelowego
  • Procedura Check in/Check out
  • Procedura rozliczania Gości hotelowych
  • Procedury zarządzania recepcją hotelową
  • RODO w hotelarstwie
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Audyt operacyjny
  • Regulamin hotelu
  • Praca z trudnym Gościem
  • Obsługa portali rezerwacyjnych
  • Check-listy
  • Sprzedaż przez telefon i przy ladzie
  • Sprzedaż innych usług w recepcji
  • Audyty nocne
  • Archiwizacja danych
  • Operacyjność