Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Profesjonalna obsługa i kontakt z gościem hotelowym

19 stycznia

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone dla pracowników hoteli, kierowników operacyjnych, pracowników recepcji, pracowników działów hoteli chcących poszerzyć swoją wiedzę i nabyć nowe umiejętności.

Cel główny szkolenia:

Zdobycie wiedzy w zakresie prawidłowej obsługi i kontaktu z gościem hotelowym.

Cele Szczegółowe:

  • Poznanie prawidłowych zasad  obsługi gościa w zakresie zameldowania i wymeldowania gościa
  • Poznanie zasad  rezerwacji gościa i zasad postępowania z różnym typem „gościa” przy oferowaniu usług dodatkowych  i rozwiązywaniu problemów gości
  • Zwiększenie świadomości nad znaczeniem wyglądu, ubioru i doboru słownictwa podczas obsługi gościa hotelowego
  • Zastosować wiedzę teoretyczną w praktyce w zakresie obsługi gościa hotelowego


Informacje o szkoleniu

Miejsce szkolenia: Hotel Mercure Opole Krakowska 57/59, 45-018 Opole
Sala: Sala konferencyjna
Data: 19.01.2018 r. Rozpoczęcie godzina 9:00
Firma szkoląca: Biznes Square Aleksandra Brodziak
Prowadzący: Łukasz Łabanowski– Dyrektor Regionalny Hoteli DeSilva
Ilość uczestników: Szkolenie prowadzone będzie  w grupie do 10 osób-ilość miejsc ograniczona
Czas trwania:6 godzin.
Cena: 150,00 zł

Certyfikaty: Za udział w szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat „Biznes Square up”

Metody i narzędzia pracy:

  • Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatu wspieranego prezentacją wyświetlaną dla uczestników na projektorze
  • Prezentowane będą modelowe i błędne zachowania podczas obsługi gościa
  • Uczestnicy zaangażowani będą w scenki sytuacyjne zameldowania i wymeldowania gościa
  • Dyskusja
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe
  • Ankieta/test

Program Szkolenia

  1. Scenka sytuacyjna z zameldowaniem i wymeldowaniem gościa odgrywana przez uczestników (30 min)
  2. Charakterystyka pracownika hotelu. (60 min)
    -Znaczenie wyglądu i ubioru pracownika
    -Przekaz słowny i sygnały niewerbalne
    -Typowe zwroty używane w hotelarstwie
  3. Rezerwacja. Zameldowanie i wymeldowanie gościa. (90 min)
    -Modelowe zachowania zameldowania i wymeldowania gościa
    -Przyjmowanie rezerwacji telefonicznej
    -Pierwsze kontakt z gościem. Jak ważne jest pierwsze wrażenie
    -Powitanie gościa, rozpoznawanie nastroju, jak nie dać się wyprowadzić z równowagi
  4.  Obsługa gości. (45 min)
    -Obsługa gości indywidualnych, gości VIP, obsługa gości firmowych, obsługa gości z różnych kultur
    -Niecodzienne prośby gości-jakie prośby można spełniać, jak być asertywnym
    – Obsługa w sytuacji wzmożonego ruchu(wycieczki, konferencje, szkolenia)-organizacja pracy
    -Zasady postępowania z „trudnym gościem”
  5. Opieka nad stałymi gośćmi (45 min)
    -Programy lojalnościowe w hotelu
    -Kontakt ze stałym gościem-pamiętanie imienia, nazwiska, upodobań gościa
    -Reagowanie na opinie gościa
    -Goście „firmowi” a goście indywidualni
  6. Scenka sytuacyjna z zameldowaniem i wymeldowaniem gościa z wykorzystaniem wiedzy zdobytej podczas (30 min)
  7. Podsumowanie i omówienie szkolenia w formie dyskusji (60 min)

 

Metody ewaluacji:

-Test  podsumowujący
-Ankieta ewaluacyjna
-Dyskusja Trenera z uczestnikami-omawianie odgrywanych ról i sytuacji

Wypełniony formularz zgłoszeniowy prosimy przesłać na adres biuro@biznessquare.pl. Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia zostaną przesłane do Państwa w mailu zwrotnym.

Szczegóły

Data:
19 stycznia
Kategoria Wydarzenie:

Miejsce wydarzenia

Hotel Mercure Opole
ul. Krakowska 57-59
Opole, Opolskie 45-018 Polska
+ Google Map