Doświadczenie naszych doradców i specjalistów, powoduje że zakres naszych szkoleń jest wyjątkowo szeroki a zarazem praktyczny i szyty na miarę. Tematy szkoleń są dostosowywane i dopasowywane to kwalifikacji i potrzeb uczestników.
Na życzenie Klienta szkolenia Biznes Square są prowadzone we wskazanych siedzibach hoteli i restauracji budując zarazem nowy poziom zarządzania.
Kompilacja szkoleń ma na celu trafne przygotowanie programu szkoleniowego zawierającego najważniejsze dla osób szkolących zagadnienia w tej dziedzinie.
Sprzedaż
Każdy specjalista działu sprzedaży powinien posiadać wiedzę i znajomość podstawowych zagadnień sprzedażowo-marketingowych. Podczas naszych szkoleń wskażemy Państwu jak zbudować efektywny action plan dostosowany do obiektu i jak zwiększyć przychody z segmentów MICE i CORPO
- Budowanie strategii sprzedażowych w hotelarstwie i gastronomii
- Zarządzanie sprzedażą w branży
- Efektywna sprzedaż konferencji i bankietów
- Sprzedaż i marketing w hotelarstwie i gastronomii
- Programy lojalnościowe dla Klientów
- Pozycjonowanie hotelu i restauracji w Internecie
- Social Media dla hoteli i restauracji
- Konstruowanie profesjonalnej oferty obiektu
- Umowy i zasady kontraktowania sprzedaży
- Zarządzanie ceną i dystrybucją – Revenue Management
- Identyfikacja Gości – Segmentacja
- Guest Connect – budowanie relacji
- Analiza przychodów i kosztów. Planowanie i prognozowanie
Gastronomia
Głównym celem szkoleń jest przekazanie wiedzy z zarządzania i kontroli w gastronomii, której koszty powinny być skrupulatnie kontrolowane.
- Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii
- Zyskowna gastronomia
- Warsztaty szkoleniowe dla kelnerów
- Warsztaty szkoleniowe dla barmanów
- Warsztaty szkoleniowe serwisu kawy
- Kurs kucharski I i II stopnia
- Kurs cukierniczy
- Techniki sprzedaży w gastronomii
- Wskaźniki w gastronomii
- Material control – remanenty
Zarządzanie
Nie Szef lecz Lider zawsze będzie filarem firmy. Podczas szkoleń Biznes Square przekażemy Państwu elementarną wiedzę, która jest podstawą do skutecznego zarządzania zespołem i firmą w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
- Skuteczne zarządzanie hotelem miejskim
- Skuteczne zarządzanie hotelem wypoczynkowym
- Procedury operacyjne w hotelarstwie
- Rekrutacja i zarządzanie zespołem w hotelu i restauracji
- Organizacja pracy i zarządzanie personelem w hotelu i restauracji
- Maksymalizacja przychodów w hotelu
- Psychologia w hotelarstwie
- Ocena pracownika i systemy motywacyjne
- Coaching i mentoring
- Zarządzanie stresem i kontrola w sytuacjach trudnych
- Kadry, finanse, administracja
- Nowelizacja Prawa Pracy
- Kadry i Płace 2019
- Jak zbudować budżet hotelu i restauracji
- Wskaźniki hotelowe
- Rachunkowość w hotelarstwie
- Podstawy prawa gospodarczego w hotelarstwie
Recepcja
Recepcja to pierwszy bezpośredni kontakt Gościa z Hotelem a pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Dlatego standardy recepcji wyznaczają jakość usługi od początku pobytu w hotelu. Tematy naszych szkoleń podnoszą jakość obsługi i bezpieczeństwa.
- Obsługa Gościa hotelowego
- Procedura Check in/Check out
- Procedura rozliczania Gości hotelowych
- Procedury zarządzania recepcją hotelową
- RODO w hotelarstwie
- Zarządzanie kryzysowe
- Audyt operacyjny
- Regulamin hotelu
- Praca z trudnym Gościem
- Obsługa portali rezerwacyjnych
- Check-listy
- Sprzedaż przez telefon i przy ladzie
- Sprzedaż innych usług w recepcji
- Audyty nocne
- Archiwizacja danych
- Operacyjność