
- To wydarzenie minęło.
Intensywny kurs kelnerski
18 kwietnia - 19 kwietnia
Szkolenie dwudniowe
Grupa docelowa:
Pracownicy restauracji, małej gastronomi, firm cateringowych.
Cele szkolenia:
Doskonalenie wiedzy i umiejętności w zakresie organizacji i perfekcyjnej obsługi konsumenta.
Korzyści ze szkolenia:
Nabycie praktycznej wiedzy w zakresie organizacji i perfekcyjnej obsługi konsumenta.
Metody prowadzenia szkolenia:
Zajęcia mają charakter praktyczny. Teoria służy jedynie wprowadzeniu w temat. Wszystkie zagadnienia stają się w ten sposób przedmiotem ćwiczeń i stanowią źródło głębszej obserwacji i analizy. Zakres ćwiczeń jest elastycznie dostosowywany do specyfiki pracy danej grupy uczestników szkolenia.
- prezentacja
- dyskusja
- metody aktywne i ćwiczenia praktyczne
Prowadzący: Jan Jakimowicz
- Członek Stowarzyszenia Kelnerów Polskich- przedstawiciel regionu Opolskiego
- Trener z zakresu obsługi gościa restauracyjnego
- Prowadzący warsztaty kelnerskie w Szkołach, Hotelach, Restauracjach
- Juror Konkursów i Mistrzostw kelnerskich
- Absolwent Krakowskiej Szkoły Restauratorów
- Laureat prestiżowych konkursów kelnerskich
Miejsce Szkolenia: Hotel DeSilva Opole
Termin Szkolenia: 18.04.2017
Cena: 350,00 zł brutto/osoba
Program szkolenia
- Wprowadzenie
- Cechy profesjonalnego Kelnera
- Organizacja pracy na stanowisku Kelner
- Przygotowanie restauracji- mise en place +ćwiczenia praktyczne
- Zachowanie kelnera podczas obsługi gościa
- Typologia gościa
- Praca zespołowa- cross trening i szczególne uwzględnienie relacji Kelner-Kucharz
- Rozpoznawanie potrzeb Gościa
- Sugestywna sprzedaż +ćwiczenia
- Technika serwowania potraw i napojów +ćwiczenia praktyczne
- Napoje alkoholowe i bezalkoholowe sposoby ich podawania
- Wszystko o winie +ćwiczenia praktyczne
- Bar-wyposażenie, zasady
- Organizacja pracy w room-service+ ćwiczenia praktyczne
- System rozliczeń kelnerskich
Podczas szkolenia uczestnicy będą uczestniczyć w scenkach sytuacyjnych, będą odgrywać role związane ze swoją codzienną pracą. Dla chętnych uczestników możliwe jest nagranie video i analiza zachowania przez profesjonalistów.
Metody ewaluacji
- Uczestnicy w trakcie szkolenia będą uczestniczyć w scenkach sytuacyjnych, będą odgrywać role związane ze swoją codzienną pracą (obsługa gościa, serwis posiłków). Dla chętnych uczestników możliwe jest nagranie video i analiza zachowania przez profesjonalistów.
- Ankieta oceny szkolenia