Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Intensywny kurs kelnerski

18 kwietnia - 19 kwietnia

Szkolenie dwudniowe

Grupa docelowa:

Pracownicy restauracji, małej gastronomi, firm cateringowych.

Cele szkolenia:

Doskonalenie wiedzy i umiejętności w zakresie organizacji i perfekcyjnej obsługi konsumenta.

Korzyści ze szkolenia:

Nabycie praktycznej wiedzy w zakresie organizacji i perfekcyjnej obsługi konsumenta.

Metody prowadzenia szkolenia:

Zajęcia mają charakter praktyczny. Teoria służy jedynie wprowadzeniu w temat. Wszystkie zagadnienia stają się w ten sposób przedmiotem ćwiczeń i stanowią źródło głębszej obserwacji i analizy. Zakres ćwiczeń jest elastycznie dostosowywany do specyfiki pracy danej grupy uczestników szkolenia.

  • prezentacja
  • dyskusja
  • metody aktywne i ćwiczenia praktyczne

Prowadzący: Jan Jakimowicz

  • Członek Stowarzyszenia Kelnerów Polskich- przedstawiciel regionu Opolskiego
  • Trener z zakresu obsługi gościa restauracyjnego
  • Prowadzący warsztaty kelnerskie w Szkołach, Hotelach, Restauracjach
  • Juror Konkursów i Mistrzostw kelnerskich
  • Absolwent Krakowskiej Szkoły Restauratorów
  • Laureat prestiżowych konkursów kelnerskich

Miejsce Szkolenia: Hotel DeSilva Opole
Termin Szkolenia: 18.04.2017
Cena: 350,00 zł brutto/osoba

Program szkolenia

  • Wprowadzenie
  • Cechy profesjonalnego Kelnera
  • Organizacja pracy na stanowisku Kelner
  • Przygotowanie restauracji- mise en place +ćwiczenia praktyczne
  • Zachowanie kelnera podczas obsługi gościa
  • Typologia gościa
  • Praca zespołowa- cross trening i szczególne uwzględnienie relacji Kelner-Kucharz
  • Rozpoznawanie potrzeb Gościa
  • Sugestywna sprzedaż +ćwiczenia
  • Technika serwowania potraw i napojów +ćwiczenia praktyczne
  • Napoje alkoholowe i bezalkoholowe sposoby ich podawania
  • Wszystko o winie +ćwiczenia praktyczne
  • Bar-wyposażenie, zasady
  • Organizacja pracy w room-service+ ćwiczenia praktyczne
  • System rozliczeń kelnerskich

Podczas szkolenia uczestnicy będą uczestniczyć w scenkach sytuacyjnych, będą odgrywać role związane ze swoją codzienną pracą. Dla chętnych uczestników możliwe jest nagranie video i  analiza zachowania  przez profesjonalistów.

Metody ewaluacji

  • Uczestnicy w trakcie szkolenia będą uczestniczyć w scenkach sytuacyjnych, będą odgrywać role związane ze swoją codzienną pracą (obsługa gościa, serwis posiłków). Dla chętnych uczestników możliwe jest nagranie video i  analiza zachowania  przez profesjonalistów.
  • Ankieta oceny szkolenia

Szczegóły

Start:
18 kwietnia
Koniec:
19 kwietnia
Kategoria Wydarzenie: