Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Inwestycje w Hotelarstwie

13 kwietnia

Szkolenie przeznaczone dla:

  • osób/inwestorów zainteresowanych uruchomieniem hotelu lub restauracji
  • właścicieli hoteli lub restauracji, planujących rozbudowę lub rozszerzenie działaności
  • dyrektorów, nanagerów hoteli i restauracji.

Cele szkolenia/korzyści dla uczestników:

  • zdobycie niezbędnej  wiedzy związanej z inwestowaniem na rynku hotelarskim (analiza rynku i lokalizacji)
  • wskazanie istotnych elementów operacyjnych przy planowanej inwestycji
  • przedstawienie regulacji prawnych  występujących w hotelarstwie,
  • przedstwaienie narzędzi ułatwiających skuteczną analizę planowanej inwestycji.
  • przedstawienie analizy kosztów inwestycyjnych, prognozowanej stopy zwrotu, wskaźników inwestycyjnych
  • wskazanie źródeł finansowania

Informacje o szkoleniu

Miejsce: Sala konferencyjna, Hotel Mercure Opole
Termin szkolenia: 13.04.2018 r.
Termin składania zgłoszeń: od 30.01.2018 r.
Firma szkoląca: Biznes Square Aleksandra Brodziak
Prowadzący: Jerzy Miklewski – Szanowany i ceniony na rynku polskim, ekspert w zakresie inwestycji hotelarskich.
-właściciel i Prezes Zarządu PROJEKT HOTEL Sp. z o.o. w Warszawie
-partner w organizacji AKADEMIA INWESTORÓW HOTELARSKICH UKRAINA
-partner w firmie PROJEKT HOTEL BIAŁORUŚ
-partner w firmie FORTECH CONSULTING w Warszawie
Ilość uczestników: Szkolenie prowadzone będzie  w grupie do 20 osób
Czas trwania: 8 godzin.
Koszt: 350,00 zł brutto/osoba
Metody i narzędzia pracy:

  • Wykład wraz z  prezentacją
  • Analiza przypadku – analiza dokumentów z różnych inwestycji hotelowych (planów architektonicznych,  regulaminów, struktur organizacyjnych, dokumentów finansowych, biznesplanów itp.) -prezentacja wybranego obiektu hotelarskiego jako przykładu dobrych i złych praktyk
  • Dyskusja z uczestnikami

Program Szkolenia


1. Planowanie Inwestycji w hotelarstwie

  • Harmonogram działań „Od pomysłu do otwarcia hotelu”
  • Wybór likalizacji na budowę hotelu
  • Podejmowanie decyzji. Budować nowy czy  modernizować ?Jak efektywnie  rozbudować niedokończoną inwestycję?
  • Znaczenie opinii doświadczonego hotelarza i architekta przed podejmowaniem kluczowych decyzji
  • Jaki typ hotelu budować ze względu na położenie geograficzne, możliwości budowlane,  logistyczne i konkurencję, możliwości finansowe
  • Pierwsze kroki formalno-prawne przed rozpoczęciem inwestycji

2. Biznes Plan –prognozowanie kosztów i przychodów, analiza opłacalności.

  • Warianty biznesplanów dla różnych typów hoteli (biznesowy, turystyczny)
  • Koszty planowanej działalności hotelowej- struktura kosztów i ich korelacja z przychodami
  • Jak prognozować przychody z poszczególnych działalności hotelu
  • Analiza opłacalności? Analiza biznesplanu, analiza wskaźników
  • Możliwości wsparcia inwestycji ze źródeł zewnętrznych

3. Etap budowy, rozbudowy, remontu- kluczowe kwestie

  • Analiza projektu budowlanego hotelu,, analiza funkcjonalności hotelu , analiza rzutów poszczególnych kondygnacji
  • Prawne aspekty budowy obiektu hotelowego
  • Na co zwrócić uwagę w czasie trwania budowy, remontu hotelu

4. Niezbędna działania przed Otwarciem hotelu.

  • Rekrutacja pracowników- zakresy obowiązków, struktury organizacyjne, budowanie działów
  • Obowiązki właściciela Hotelu wynikające z przepisów praw- kluczowe kwestie
  • Tworzenie dokumentacji hotelowej informatorów, regulaminów, instrukcji, druków
  • Zabezpieczenie interesu właściciela hotelu

5. Szczegółowa analiza działalności hotelu po pierwszym roku

  • Ocena działania hotelu po roku działalności- na co zwrócić uwagę
  • Wdrażanie działań naprawczych, korygujących- zasady postępowania

Metody ewaluacji

  • Panel dyskusyjny Trenera i uczestników. Dyskusja na temat doświadczeń, wiedzy,  osób uczestniczących w szkoleniu
  • Ankieta oceny szkolenia

Szczegóły

Data:
13 kwietnia
Kategoria Wydarzenie:

Miejsce wydarzenia

Hotel Mercure Opole
ul. Krakowska 57-59
Opole, Opolskie 45-018 Polska
+ Google Map