Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Profesjonalna obsługa i kontakt z gościem hotelowym

23 marca

 

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone dla pracowników hoteli, kierowników operacyjnych, pracowników recepcji, pracowników działów hoteli chcących poszerzyć swoją wiedzę i nabyć nowe umiejętności.

Cel główny szkolenia:

Zdobycie wiedzy w zakresie prawidłowej obsługi i kontaktu z gościem hotelowym.

Cele Szczegółowe:

  • Poznanie prawidłowych zasad  obsługi gościa w zakresie zameldowania i wymeldowania gościa
  • Poznanie zasad  rezerwacji gościa i zasad postępowania z różnym typem „gościa” przy oferowaniu usług dodatkowych  i rozwiązywaniu problemów gości
  • Zwiększenie świadomości nad znaczeniem wyglądu, ubioru i doboru słownictwa podczas obsługi gościa hotelowego
  • Zastosować wiedzę teoretyczną w praktyce w zakresie obsługi gościa hotelowego

Informacje o szkoleniu

Miejsce szkolenia: Park Naukowo Technologiczny w Opolu ul. Technologiczna 2, sala 2.02.
Termin Szkolenia: 23.03.2018 r.
Termin składania zgłoszeń: 30.01.2018 r.
Firma szkoląca: Biznes Square Aleksandra Brodziak
Prowadzący:  Łukasz Łabanowski – Związany z branżą hotelarską do 12 lat Dyrektor i Manager największych hoteli w Polsce. Aktualnie Dyrektor Regionalny Hoteli DeSilva, jednej z najprężniej rozwijających się sieci hoteli w kraju.
Ilość uczestników: Szkolenie prowadzone będzie  w grupie do 15 osób
Czas trwania: 8 godzin.
Cena: 290,00 zł brutto/osoba

Korzyści dla uczestników:

  • Nabycie umiejętności i zasad komunikacji a także obsługi gościa hotelowego
  • Obsługa klientów kluczowych-biznesowych
  • Nabycie świadomości różnic pomiędzy zwykłym klientem a klientem Hotelu
  • Obsługa „trudnego gościa”- zasady postępowania
  • Klienci firmowi a klienci indywidualni- różnice, zasady obsługi

Metody i narzędzia pracy:

  • Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatu wspieranego prezentacją,
  • Szkolenie na podstawie najczęstszych scen sytuacyjnych,
  • Otrzymane materiały szkoleniowe,
  • Nagranie materiału filmowego z przebiegu szkolenia i scen sytuacyjnych
  • Wręczenie dodatkowych dodatkowych materiały edukacyjnych w postaci artykułów i filmów szkoleniowych.

Program Szkolenia

Charakterystyka pracownika hotelu.

  • Znaczenie wyglądu i ubioru pracownika
  • Przekaz słowny i sygnały niewerbalne
  • Typowe zwroty używane w hotelarstwie

2. Rezerwacja. Zameldowanie i wymeldowanie gościa.

  • Przyjmowanie rezerwacji telefonicznej
  • Pierwsze kontakt z gościem. Jak ważne jest pierwsze wrażenie
  • Powitanie gościa, rozpoznawanie nastroju, jak nie dać się wyprowadzić z równowagi

3. Obsługa gości.

  • Obsługa gości indywidualnych, gości VIP, obsługa gości firmowych, obsługa gości z różnych kultur
  • Niecodzienne prośby gości-jakie prośby można spełniać, jak być asertywnym
  •  Obsługa w sytuacji wzmożonego ruchu(wycieczki, konferencje, szkolenia)-organizacja pracy

4. Opieka nad stałymi gośćmi

  • Programy lojalnościowe w hotelu
  • Kontakt ze stałym gościem-pamiętanie imienia, nazwiska, upodobań gościa
  • Reagowanie na opinie gościa
  • Goście „firmowi” a goście indywidualni

5. „Trudny Gość”

  • Zasady postępowania
  • Przewidywanie sytuacji problemowych
  • Rozwiązywanie sytuacji problemowych
  • Rekompensaty dla gości

6. Workshop

Podczas szkolenia uczestnicy będą uczestniczyć w scenkach sytuacyjnych, będą odgrywać role związane ze swoją codzienną pracą. Dla chętnych uczestników możliwe jest nagranie Video i  analiza zachowań przez profesjonalistów.

Metody ewaluacji

  • Test  podsumowujący
  • Ankieta ewaluacyjna
  • Dyskusja Trenera z uczestnikami-omawianie odgrywanych ról i sytuacji

Szczegóły

Data:
23 marca
Kategoria Wydarzenie:

Miejsce wydarzenia

Park naukowo technologiczny Opole
Technologiczna 2
Opole, 45-839 Polska
+ Google Map