
- To wydarzenie minęło.
Szkolenie podstawowe – pracownik recepcji hotelowej
7 lutego 09:00 - 8 lutego 17:00

Dla kogo szkolenie?
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które dopiero rozpoczynają lub planują swoją pracę w recepcji jak również osoby posiadające już pewne doświadczenie zawodowe.
Cele edukacyjne:
- Poznanie zasad i standardów pracy na stanowisku recepcjonista oraz podstaw związanych z działem służby pięter
- Zwiększenie świadomości nad znaczeniem jakości świadczonych usług
- Skuteczne rozwiązywanie sytuacji codziennych/problemowych w obsłudze gościa, trudnego gościa, gościa VIP
- Poznanie w praktyce zakresu obowiązku czynności na stanowisku Recepcja
- Poznanie standardów obsługi gości i organizacji pracy recepcji hotelowej
HARMONOGRAM SZKOLENIA
Dzień I ( 8 godzin)
Szkolenie w zakresie organizacji pracy w recepcji. Elementy szkolenia:
- Gościnność usługowa w branży hotelowej.
- Zadania, struktura, organizacja i stanowiska pracy w recepcji, system operacyjny.
- Obowiązki i zadania pracowników recepcji zgodnie z normami kategoryzacyjnymi
- Wyposażenie techniczne i dokumentacja recepcji niezbędna do prawidłowej obsługi działu
- Wygląd zewnętrzny i savoir vivre recepcjonisty
- Zasady zachowania zawodowego recepcjonisty
- Zasady zachowania w zależności od sytuacji i typów gości, typologia gościa
- Przygotowanie check-listy
Dzień II (8 godzin)
Szkolenie w zakresie obsługi gościa hotelowego. Elementy szkolenia:
- Rezerwacje i sprzedaż telefoniczna
- Procedura przyjęcia gości do hotelu – check in;
- Obsługa gości w trakcie pobytu;
- Procedura wykwaterowania gości z hotelu – check out.
- Audyt nocny
- Monitoring pobytowy
- Regulaminy hotelowe
Cena kursu : 499 zł brutto/ osoba
*W cenie kursu przerwa kawowa
Ramy czasowe: 9.00- 17.00
Data : 07-08.02.2020 r.
Liczba godzin: 16 h
Miejsce: Park Naukowo- Technologiczny ul. Technologiczna 2 45-839 Opole
Trener: Łukasz Łabanowski
Łukasz Łabanowski
Doświadczony hotelarz i gastronom posiadający piętnastoletnie doświadczenie managerskie w pracy w hotelach i restauracjach sieciowych i prywatnych. Dyrektor Regionalny w jednej z największych sieci hoteli w Polsce. Obecnie Dyrektor dwóch największych hoteli w Opolu (4 i 3 gwiazdki). Posiada tytuł magistra Hotelarstwa i Gastronomii zdobyty w Wyższej Szkole Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie. Dodatkowo stale szkoli i doradza prywatnym przedsiębiorcom w zakresie hotelarstwa i gastronomii. Posiada duże doświadczenie w zakresie prowadzenie usług doradczych i szkoleniowych dla obiektów hotelarskich i gastronomicznych w Polsce i za granicą. Obszary specjalizacji to zarządzanie, sprzedaż oraz marketing w hotelarstwie i gastronomii oraz organizacja i optymalizacja pracy we wszystkich departamentach hoteli i restauracji.
Jako jeden z nielicznych trenerów specjalizuje się również w szkoleniach motywacyjnych i przygotowujących pracowników i uczniów do pracy w gastronomii i hotelarstwie.
INFORMACJE DODATKOWE :
Metody pracy:
Szkolenie prowadzone w formie teoretycznej z elementami praktycznymi. 25% Praktyka / 75 % Teoria. Szkolenie w formie praktycznej realziowane będzie z omówieniem, prezentacją i ćwiczeniami/zadaniami praktycznymi uczestników.
Metody ewaluacji:
Test wiedzy przed i po szkoleniu, dyskusja i ankieta podsumowująca szkolenie
Wsparcie po szkoleniu:
Właściciele i uczestnicy mają wsparcie Trenera i firmy Biznes Square do 3 miesięcy po zakończonym szkoleniu
Materiały dydaktyczne:
Każdy z uczestników otrzyma skrypt szkoleniowy w wersji elektronicznej. Każdy z uczestników otrzyma materiały biurowe przed szkoleniem.