Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Szkolenie podstawowe – pracownik recepcji hotelowej

7 lutego 09:00 - 8 lutego 17:00

Dla kogo szkolenie?

W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które dopiero rozpoczynają lub planują swoją pracę w recepcji jak również osoby posiadające już pewne doświadczenie zawodowe.

Cele edukacyjne:

  • Poznanie zasad i standardów pracy na stanowisku recepcjonista oraz podstaw związanych z działem służby pięter
  • Zwiększenie świadomości nad znaczeniem jakości świadczonych usług
  • Skuteczne rozwiązywanie sytuacji codziennych/problemowych w obsłudze gościa, trudnego gościa, gościa VIP
  • Poznanie w praktyce zakresu obowiązku czynności na stanowisku Recepcja
  • Poznanie standardów obsługi gości i organizacji pracy recepcji hotelowej

HARMONOGRAM SZKOLENIA

Dzień I ( 8 godzin)

Szkolenie w zakresie organizacji pracy w recepcji. Elementy szkolenia:

  1. Gościnność usługowa w branży hotelowej.
  2. Zadania, struktura, organizacja i stanowiska pracy w recepcji, system operacyjny.
  3. Obowiązki i zadania pracowników recepcji zgodnie z normami kategoryzacyjnymi
  4. Wyposażenie techniczne i dokumentacja recepcji niezbędna do prawidłowej obsługi działu
  5. Wygląd zewnętrzny i savoir vivre recepcjonisty
  6. Zasady zachowania zawodowego recepcjonisty
  7. Zasady zachowania w zależności od sytuacji i typów gości, typologia gościa
  8. Przygotowanie check-listy

Dzień II (8 godzin)

Szkolenie w zakresie obsługi gościa hotelowego. Elementy szkolenia:

  1. Rezerwacje i sprzedaż telefoniczna
  2. Procedura przyjęcia gości do hotelu – check in;
  3. Obsługa gości w trakcie pobytu;
  4. Procedura wykwaterowania gości z hotelu – check out.
  5. Audyt nocny
  6. Monitoring pobytowy
  7. Regulaminy hotelowe

Cena kursu : 499 zł brutto/ osoba

*W cenie kursu przerwa kawowa

Ramy czasowe: 9.00- 17.00

Data : 07-08.02.2020 r.

Liczba godzin: 16 h

Miejsce: Park Naukowo- Technologiczny ul. Technologiczna 2 45-839 Opole

Trener: Łukasz Łabanowski

Łukasz Łabanowski

Doświadczony hotelarz i gastronom  posiadający piętnastoletnie doświadczenie managerskie w pracy w hotelach i restauracjach sieciowych i prywatnych. Dyrektor Regionalny w jednej z największych sieci hoteli w Polsce. Obecnie Dyrektor dwóch największych hoteli w Opolu (4 i 3 gwiazdki). Posiada tytuł magistra Hotelarstwa i Gastronomii zdobyty w  Wyższej Szkole Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie. Dodatkowo stale szkoli i doradza prywatnym przedsiębiorcom w zakresie hotelarstwa i gastronomii. Posiada duże doświadczenie w zakresie prowadzenie usług doradczych i szkoleniowych dla obiektów hotelarskich i gastronomicznych w Polsce i za granicą. Obszary specjalizacji to zarządzanie, sprzedaż  oraz marketing w hotelarstwie i gastronomii oraz organizacja i optymalizacja pracy we wszystkich departamentach hoteli i restauracji.

Jako jeden z nielicznych trenerów specjalizuje się również w szkoleniach motywacyjnych i przygotowujących pracowników i uczniów do pracy w gastronomii i hotelarstwie.

INFORMACJE DODATKOWE :

Metody pracy:

Szkolenie prowadzone w formie teoretycznej z elementami praktycznymi. 25% Praktyka / 75 % Teoria. Szkolenie w formie praktycznej realziowane będzie z omówieniem, prezentacją i ćwiczeniami/zadaniami praktycznymi uczestników.

Metody ewaluacji:

Test wiedzy przed i po szkoleniu, dyskusja i ankieta podsumowująca szkolenie

Wsparcie po szkoleniu:

Właściciele i uczestnicy mają wsparcie Trenera i firmy Biznes Square do 3 miesięcy po zakończonym szkoleniu

Materiały dydaktyczne:

Każdy z uczestników otrzyma skrypt szkoleniowy w wersji elektronicznej. Każdy z uczestników otrzyma materiały biurowe przed szkoleniem.

Szczegóły

Start:
7 lutego 09:00
Koniec:
8 lutego 17:00
Kategorie Wydarzenie:
,